دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهدی یراحی تلقین

  • ۱۳۸

دانلود آهنگ مهدی یراحی تلقین

Download New Music Mehdi Yarrahi - Talghin

دانلود آهنگ مهدی یراحی تلقین

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن ترانه مهدی یراحی به نام تلقین

تن دادم به این تنهایی نیستی
اما حس میکنم اینجایی اینجایی
میخوام اما سختمه پا شم باید چند وقت
تو حال خودم باشم تو حال خودم باشم
صبرم کمه بگو این چندمین شبه
تا کی باید تلقین کنم همه چی مرتبه
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم
که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم

♫ویک موزیک♫
که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم
صبرم کمه بگو این چندمین شبه
تا کی باید تلقین کنم همه چی مرتبه
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم
که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم
تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم
که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی