دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه

  • ۲۲۸

 دانلود آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب  شونه به شونه

Download New Music Mehdi Moghaddam & Saeed Arab – Shoone Be Shoone

آهنگ شونه به شونه از مهدی مقدم و سعید عرب بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

wikmusic.IR

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  مهدی مقدم و سعید عرب بنام شونه به شونه 

چه نفس گیره نگات وقتی خیره تو چشامی میره بی تو نفسم آخه جز تو که هیچکی باهام نیست

من پریشونتم مثل رقص موهات توی باد چه قشنگه واسم اینکه دل من دست تو افتاد

دیوونه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی اخمتم واسم رو صورتت شیرینه

من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه

دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی چال خنده هات رو صورتت شیرینه

من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه

♫ویک موزیک♫

چه قشنگه اینکه با تو شونه به شونه قدم هام روی سنگ فرشای کوچه دستتم که توی دستام

خوشه این زندگی با تو من خودم رو با تو میخوام این محاله جا بمونه اسم تو میون حرفام

دیوونه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی اخمتم واسم رو صورتت شیرینه

من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه

دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی چال خنده هات رو صورتت شیرینه

من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی