دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کامران مولایی الویت

  • ۳۱۵

دانلود  آهنگ کامران مولایی  الویت

Download New Music Kamran Molaei – Olaviyat

 آهنگ   الویت از کامران مولایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ الویت کامران مولایی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  کامران مولایی بنام الویت 

من الویت دلت نیست همیشه حل مشکلت نیستم رابطه ی بدون توجیحتم

دقیقه های زنگ تفریحتم

برای هر کی که زندگیشی زیاد باشی زیادی میشی به جرم تکرار قیاس میشی وقتی دلیل آزردگیشی

مشکل اگه منم این درست نیست بذاری بشکنم دردت اگه منم خودم این روزا به فکر رفتنم

از بس دلگیرم دیگه میرم

راحت باش عشقم من مزاحمت نمیشم میرم این بی تفاوتی حق خوبیمو ازت میگیرم

یا زنده میمونم یا میمیرم

♫ویک موزیک ♫

از همون راهی که یروز اومدم رفتنم بلدم دل کندنم بلدم معذرت میخوام انتخاب بدم

اشتباهی شده اشتباه اومدم

میگی نامرد بودم تو هم نامردی دارم داغون میشم چیکار کردم چشامو میبندم دیگه نابودم

تازه فهمیدم یه گزینت بودم

مشکل اگه منم این درست نیست بذاری بشکنم دردت اگه منم خودم این روزا به فکر رفتنم

از بس دلگیرم دیگه میرم

راحت باش عشقم من مزاحمت نمیشم میرم این بی تفاوتی حق خوبیمو ازت میگیرم

یا زنده میمونم یا میمیرم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی