دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره آره

  • ۲۴۲

دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره آره

Download New Music Mehdi Ahmadvand  –  Are Are

آهنگ آره آره از  مهدی احمدوند بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مهدی احمدوند آره آره

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مهدی احمدوند آره آره

آره آره آره آره آره آره
آره آره دیگه مال من شدی آره آره دیدی عاشقم شدی
آره آره دل تا آخرین نفس بیقراره واسه تو همینو بس
آره آره آره آره آره آره
آره آره از کنار من نری توی شهر قصه هامو تو پری
آره آره قلب من برای تو آره آره دیگه عشق آخری
آره آره حال خوبیه که دارمت رو دوتا چشمم میذارمت
تو قصه ها تو شهر عشق تو هر جا باشم میارمت
حال خوبیه عشقم کنارمه تموم چیزی که دارمه
تو عشق پنهون واژه هام میگم دوست دارم تنها کارمه هی
آره آره حال خوبیه آره آره حال خوبیه

♫ویک موزیک♫

آره آره آره آره آره آره
آره آره خیلی خوبه بودنت دیدی آخر تو زندگیم کشوندمت
آره آره دیگه مال من شدی آره آره به هیچکسی نمیدمت
آره آره آره آره آره آره
آره آره خوبه تو کنارمی بیقرارم وقتی بیقرارمی
آره آره خیلی خوبه دارمت عاشقم باش بگو که تنها یارمی
آره آره حال خوبیه که دارمت رو دوتا چشمم میذارمت
تو قصه ها تو شهر عشق تو هر جا باشم میارمت
حال خوبیه عشقم کنارمه تموم چیزی که دارمه
تو عشق پنهون واژه هام میگم دوست دارم تنها کارمه هی
آره آره حال خوبیه آره آره حال خوبیه
آره آره آره آره آره آره

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی