دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ من یه دیوونم از بهنام بانی

  • ۲۹۲

دانلود آهنگ من یه دیوونم  بهنام بانی

Download New Music Behnam Bani  – Man Ye Divoonam

 آهنگ بهنام بانی به نام  من یه دیوونم  متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ من یه دیوونم به نام بهنام بانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ بهنام بانی بنام من یه دیوونم :

یه جورایی دلم گیره یه جورایی حواسم نیست کلافم من یه وقتایی که عطرت رو لباسم نیست

تو دنیامی نمیزارم یه مو حتی ازت کم شه بمون پیشم نزار دنیا برای من جهنم شه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

فکرت میزنه باز به سرم وقتی خالیه دور و ورم انگار همه دنیای من شدی تو عزیزم

از من نشدی دور یه قدم ساختی با همه خوب و بدم حال منو کی میدونه جز خوده تو عزیزم عزیزم

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی