دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ من هستم بابک جهانبخش

  • ۳۲۵

دانلود آهنگ من هستم  بابک جهانبخش

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Man Hastam

 آهنگبابک جهانبخش به نام  من هستم متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ بابک جهانبخش به نام من هستم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ بابک جهانبخش بنام من هستم 

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم

پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم

اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم

واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم

من هستم من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه

تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم

نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار

تا تو بخوای من هستم آی من هستم

آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم

نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم

اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم

واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم

من هستم من هستم

رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه

تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم

نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار

تا تو بخوای من هستم آی من هستم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی