دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ معین سنگ خارا

  • ۹۳۱

دانلود آهنگ معین سنگ خارا

Download New Music Moein  _ Sange Khara

آهنگ سنگ خارا از معین  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ جدید معین سنگ خارا+

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید معین سنگ خارا

جای آن دارد که چندی همره صحرا بگیرم سنگ خارا را گواه این دله شیدا بگیرم
مو به مو دارم سخنها نکته ها از انجمنها بشنو ای سنگ بیابان بشنوید ای باد و باران

با شما هم رازم اکنون با شما دمسازم اکنون

در پی لیلای خویشم عاشق این شور و حال عشق بی پروای خویشم

شمع خودسوزی چو من در میان انجمن گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد
گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد

ویک موزیک

یک چنین آتش به جان مصلحت باشد همان با عشقه خود تنها شود تنها بسوزد
با عشقه خود تنها شود تنها بسوزد

من یکی مجنونه دیگر در پی لیلای خویشم عاشقه این شور و حال عشق بی پروای خویشم
تا به سویش ره سپارم سر ز مستی برندارم من پریشان حالو دلخوش با همین دنیای خویشم

شمع خودسوزی چو من در میان انجمن گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد

جای آن دارد که چندی همره صحرا بگیرم سنگ خارا را گواه این دله شیدا بگیرم
مو به مو دارم سخنها نکته ها از انجمنها بشنو ای سنگ بیابان بشنوید ای باد و باران

با شما هم رازم اکنون با شما دمسازم اکنون

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی