دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ معین زد بماند

  • ۲۹۱

دانلود آهنگ معین زد بماند

Download New Music Moein Z – Bemanad

آهنگ بماند ازمعین زد بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ معین زد بماند

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید معین زد بنام بماند 

تمام گفتنی هایم بماند به یادت در دل من غم بماند

من و تنهایی و شب های یلدا

بماند تا من تنها بمانم گمانم کار ما میلنگد اینجاکه گاو نر نمیدوشند بماند

و فریاد نگاهم آن چنان بود که لب ها بسته میمانند بماند

الهی قصه ی دعوت بماند من و … بماندمن و یاد تو

♫ویک موزیک♫

من آنم که پر طاووس میخواست ولی خب جور هندوستان بماند

و یک دیگی به آن دیگر سیاهی ولی غافل که هر دو شان بماند

نمیشد گنج میسر رنج میخواست چطور بی رنج میسر بود بماند

کمک کن خالق شعرم کمک کن نیوفتد از قلم چیزی بماند

گرفت از خود دلم تنگ است ندانم ولی تو خوب میدانی بماند

مرا جرمی به سویت میکشاند چرا قاضی مرا محکوم بماند

من و یاد تو

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی