دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ معین ارباب وفا

  • ۹۱۵

دانلود آهنگ معین ارباب وفا

Download New Music Moein  _Arbabe Vafa

آهنگ ارباب وفا از معین  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ جدید معین سنگ خارا

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ معین ارباب وفا

بیا با من بزن جام ،بیا بخون تو چشمام

که با تو شاد شعرهامکه بی، تو خیلی تنهام

گرفتار تو هستم، نگهدار تو هستم

به من تکیه، کن از عشق

که من یار تو هستم، که من یار تو هستم

حیف است ،که اربابوفا را نشناسی

ما یار تو باشیم و، تو ما را نشناسی

حیف است، عزیزم که تو با این، همه احساس

این پاک ترین عشق خدا ،را نشناسی، ما را نشناسی

بشناس، منو بشناس تو دوست، داشتن و بشناس

تو باد بهاری گلو گلشن، و بشناس

پنهون، نشو از من ،گریزون نشو از من

دور تو بگردم رو گردون نشو از من رو، گردون نشو از من

حیف است که، ارباب وفا را ،نشناسی

ما یار تو باشیم وتو ما را نشناسی

حیف است، عزیزم که تو با این، همه احساس

این پاک ترین، عشق خدا♪ را نشناسی ما را نشناسی

♬ ویک موزیک ♬

در دست تو هست، دلم ای داد

سر مست تو ♪هست، دلم ای داد

♫♪دنبا کسی غیر تو ،نیست

تا وصل تو، هست♪ دلم ای داد

گلبانگ، منو نبر از یاد

عاشق ،شدنرو نبر از یاد

من خستم، و عشق یه جهانش

کین یک ،سخن رو نبر از یاد

حیف است که ارباب وفا، را نشناسی

ما یار تو باشیم و تو ما را، نشناسی

حیف استعزیزم که تو با این، همه احساس

این پاک ترین عشق خدا را نشناسی، ما را نشناسی

که من یار تو هستم، که من یار ،تو هستم

حیف است ،که ارباب وفا را ،نشناسی

ما یار، تو باشیم و، تو ما را نشناسی

حیف است، عزیزم، که توبا این، همه احساس

این پاک ترین عشق خدا ،را نشناسی، ما را نشناسی

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی