دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ معین آغوش

  • ۱۵۶۳

 دانلود آهنگ معین آغوش 

Download  New Music Moein _ Aghoosh

 آهنگ آغوش از  معین بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

http://www.clubmusic.ir/wp-content/uploads/2015/04/Moein-Aghoosh.jpg

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن  آهنگ معین آغوش 

مثه دیونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
میخوای یادم بره روزای خوبو
که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خسته‌م سختی هارو
به عشق بودنت آسون گرفته
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سخت و پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

کمک کن از شب تردید رد شم
دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیفتم
بمون و عشقتو بال و پرم کن
میخوای آغوشتو ازمن بگیری
مثه دیوونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب
چه روزای بدی در پیش دارم
نذار دستام گم شه
نذار دیونه تر شم
دل من جا بمونه
خودم غرق سفر شم
ازاین روزای سختو پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

پخش آنلاین آهنگ

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی