دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مصمم یوسف زمانی

  • ۳۵۱

دانلود آهنگ مصمم یوسف زمانی

Download New Music Yousef Zamani – Mosamam

 آهنگ یوسف زمانی به نام مصمم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

آهنگ مصمم به نام یوسف زمانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام مصمم 

تو تا حالا عاشق نبودی که مثل من که بفهمی دارم چی میگم

دوری عذابه حال خرابه نرو نرو جون من

نرو گرد و غبار میکشه لااقل بهم بگو چیشده

که انقدر مصمم شدی از پیش من بری زود یه جای دور

شب که بشه حال ماشه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب

من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون

حیف دلی که عاشقونه پای تو موند

شب که بشه حال ماشه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب

من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون

حیف دلی که عاشقونه پای تو موند

♫ویک موزیک♫

عادت میشه زود برام که دیگه سمت تو نیام

میری میوفتی گیر گرگای شهر اگه میگم نرو خب خوبتو میخوام

دلم میخواد بارون بیاد این بلای تنهایی سرم نیاد

دلم فقط تو رو میخواد نیستی چشام گریه میخواد

شب که بشه حال ماشه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب

من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون

حیف دلی که عاشقونه پای تو موند

شب که بشه حال ماشه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب

من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون

حیف دلی که عاشقونه پای تو موند

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی