دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP تو که نیستی پیشم

  • ۱۷۵

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP تو که نیستی پیشم

Download New Music Masih & Arash Ap - To Ke Nisti Pisham

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP تو که نیستی پیشم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو که نیستی پیشم

تو که نیستی پیشم هرچی میگن
به هر کی میگم که با من بمونه میذاره میره از دل من
دیوونه میشم توی خیابون تنها میمونه دستای سرد و عاشق من
وقتی تورو میبینمو پر میکشم تو دستای گرمت مثل قدیما بچه میشم
میخوام با تو باشم تو دنیا جایی ندارم به جز دل تو اینو میگم
تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر

♫ویک موزیک♫
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر
تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر
پیش من تو بمون پا به پام تو بیا بذار هرچی میگن بگن

♫ویک موزیک♫
نمیدونن اونا که من عاشق شدم
میخوام با تو باشم تو دنیا جایی ندارم به جز دل تو اینو میگم
تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر
تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی