دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مسیح فازت عجیبه

  • ۲۱۳

دانلود آهنگ  مسیح فازت عجیبه

Download New Music Masih – Faazet Ajibe

 آهنگ فازت عجیبه از مسیح بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

 آهنگ  مسیح فازت عجیبه

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید مسیح بنام فازت عجیبه 

نذار سر به سر دل در به در از همه خسته تر

میکنی دست به سر هی منو بی تو بد میگذره نرو چیزی کم نذاشتم هی

نه نه دست به سرم نکن خسته ترم از تو من نمیگذرم هی

به تو بی من خوش میگذره نمیرم از دورو برت اینجا جای منه حیف

فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت

تو فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت

♫ویک موزیک♫

منو کشت این فاصله چجور کنم ثابت بهت بی خیال شو تو وا بده

بگو چی شده باعثش چرا سرد شد این رابطه جوابمو بده

نه نه تنهاترم نکن نمیگذرم از تو من عاشقترم هی

به تو بی من خوش میگذره نمیرم از دورو برت اینجا جای منه حیف

فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت

فازت عجیبه آدم غریبه دوست داشتم من ندادم فریبت

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی