دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو چتر

  • ۴۰۸

 مسعود صادقلو چتر

Download New Music Masoud Sadeghloo - Chatr

 دانلود آهنگ  چتر به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

تقدیم به همه کسم که تنها اون هست و بس

مسعود صادقلو چتر، دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو چتر + متن ترانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مسعود صادقلو به نام چتر

بارون که میزنه دلم میخواد
چترمو بردارم برم تو خیابون
از کنار آدما رد بشم
بگم ببخشید چتر نمیخواین

ویک موزیک
باهاشون حرف بزنم درد و دل کنم به خدا بارون که میزنه آدم تنها تنها تر میشه
باز داره بارون میزنه یعنی چطوره حالت آخ که چقدر دلم میخواد الان بیام دنبالت
من باشم و تو باشی و دیوونگی و بارون آخه که چقدر تنگه دلم واسه هر دوتامون
باز داره بارون میزنه دلم اسیر عشقه ...

ویک موزیک



پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی