دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رفت

  • ۱۹۰

دانلود آهنگ مسعود صادقلو  رفت

Download New Musi Masoud Sadeghloo – Delam Raft

 آهنگ  رفت از  مسعود صادقلو بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مسعود صادقلو  رفت

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود آهنگ مسعود صادقلو  رفت

رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه در رفت
هست یه نفر هست که میترسه تورو آخر بده از دست
بارونه با تو آرومه دل دیوونه بگو میمونی پیش من
آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم
تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم
تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم
پس بمون واسم

دوست دارم یه کمی درکم کنی یه موقع نکنه ترکم کنی
آخه من عاشق چشماتم ای کاش واسم ناز کم کنی
تو شدی نمیه ی گم شدم وسط عشق تو گم شدم

♫ویک موزیک♫
دوست دارم بمونی واسه من همیشه از وقتی دیدمت هول شدم
تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم
تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم
پس بمون واسم

♫ویک موزیک♫

عشق یعنی چشمات یعنی حسی که نگاه تو به قلبم داد
ای همه دنیام اون نگاه تو آخه بد کاری دستم داد
بارونه با تو آرومه دل دیوونه بگو میمونی پیش من
آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم
تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم
تو همون نیمه ی گمشدمی تو بمون واسم
همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم
پس بمون واسم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی