دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو بی آرایش

  • ۲۷۹

 دانلود آهنگ مسعود صادقلو بی آرایش

Download New Music Masoud Sadeghloo – Bi Arayesh

 آهنگ بی آرایش از مسعود صادقلو بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ بی آرایش مسعود صادقلو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ بی آرایش مسعود صادقلو

من کنارت حالم خیلی خوبه ها باهات زندگی میکنم عاشقی میکنم

درگیرتم صدات چشات خنده هات موهات وای موهات

صورت سادت موهای مشکیت لبخند آرومت وقتی که آروم پیشم میشینی

من شدم عاشقت

تو بی آرایش زیبا تر میشی خود آرامشی تو با اون چشمات دیوونم کردی

چی میشه دنیام بشی تو باید دنیام بشی

ای از همه زیبا تر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

♫ویک موزیک♫

زندگیمو میدم پای چشمات بخند عزیزم فراموشه دردات عاشقی کن تو با من

زندگیمو میدم چشمات بخنده جاده ها و بارون دوای درده با این دیوونه بیا بزن به جاده

ای از همه زیبا تر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

ای از همه زیبا تر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی