دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی نگو

  • ۲۲۹

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی نگو 

Download New Music Morteza Pashaei – Nagoo

 آهنگ  نگو  از مرتضی پاشایی بهمراه متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128

دانلود آهنگ نگو مرتضی پاشایی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام نگو 

به کی بگم عزیزم آخه چجوری بگم بدون تو میمیرم بگو دیگه چجوری بگم

دل دیوونه ی من دیگه پیشت اسیره بگی بری میمیره بذار با تو نفس بگیره

نگو که منو دوس نداری داری سر به سرم میذاری میگی جام میذاری

بگو پیشمی هرچی بشه بگو مال منی همیشه اگه من نباشم کیو جام میاری

تو که هی داری میگی برو دل من میخواد آخه تورو چرا میگی برو

♫ویک موزیک♫

حالا دست توئه همه چی ولی عاشقم هرچی بگی به جز چشمای من کی میخواسته تورو

نگو من نمیخوای نگو نگو نمیشه مگه قرار نذاشتیم با هم باشیم تا همیشه

نگو که یکی دیگه میاد جامو میگیره با این حرفای به خدا دل من میمیره

نگو که منو دوس نداری داری سر به سرم میذاری میگی جام میذاری

♫ویک موزیک♫

بگو پیشمی هرچی بشه بگو مال منی همیشه اگه من نباشم کیو جام میاری

تو که هی داری میگی برو دل من میخواد آخه تورو چرا میگی برو

حالا دست توئه همه چی ولی عاشقم هرچی بگی به جز چشمای من کی میخواسته تورو

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی