دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی از آسمونی

  • ۱۹۳

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی از آسمونی

Download New Music Morteza Pashaei - Az Asemooni

دانلود آهنگ مرتضی پاشای آسمونی

... برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ از آسمونی مرتضی پاشایی

میدونم یه روز قلبت رو عاشق میکنی

میشه تو کنارم باشی من دق میکنم

یه روزی باید تنها باشی مال خودم، گلم

میدونم که این احساسو باور میکنی

نگو نه که حال قلبو بَدتر میکنی

چجوری داری بدون من داری سر میکنی، گلم

شاید بشه یاد، شاید مثل من شی

شاید یه روز تو هم عاشق من شی

شاید یه روز آخر، دستاتو بگیرم

شاید بفهمی توو دستات اسیرم

شاید تو ندونی، واسم مثل جونی

ولی میدونم از آسمونی

پیدا میشی روزی، آره تو همونی

شاید ندونی که میمیرم بی تو

♫ویک موزیک♫

هرجای دنیا باشی پیدات میکنم

میمونی پیشم تا میشی دنیای خودم

میفهمه همه دنیا که من عاشق شدم، گلم

اگه لازمه میجنگم من با سرنوشت

خدا اسم ما دوتارو پیش هم نوشت

میدونم دلت عشق من میشه باورش، گلم

شاید بشه یاد، شاید مثل من شی

شاید یه روز تو هم عاشق من شی

شاید یه روز آخر، دستاتو بگیرم

شاید بفهمی توو دستات اسیرم

شاید تو ندونی، واسم مثل جونی

ولی میدونم از آسمونی

پیدا میشی روزی، آره تو همونی

شاید ندونی که میمیرم بی تو

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی