دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلتنگ

  • ۲۱۰

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلتنگ

Download New Music Morteza Sarmadi – Deltang

آهنگ دلتنگ از مرتضی سرمدی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دلتنگ

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی بنام دلتنگ 

من مثل همیشه دلتنگِ خونم

تو چشاتو بستی منو ندیدی

تو چه ساده از من عقب کشیدی

تو منو شکستی ازم بریدی

اگه دنیام بشی آره جون میگیرم

دوسدارم بیای ک دستاتو بگیرم

اونقدر ب پات میشینم تا بمیرم

♫ویک موزیک♫

برس ب دادم

تو صدای نازت میاد تو گوشم

بر میگردمو باز دیوونه میشم

♫ویک موزیک♫

کاش میومدی و میموندی پیشم

من دلتنگتم باز آروم جونم

تو بدم ک باشی ب پات میمونم

من وقتی نباشی آره دیوونم

من مثل همیشه دلتنگ خونم

تو چشاتو بستی منو ندیدی

تو چه ساده از من عقب کشیدی

تو منو شکستی ازم بریدی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی