دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی آهای عشق

  • ۱۷۰

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی آهای عشق

Download New Music Morteza Sarmadi - Ahay Eshgh

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی آهای عشق

... برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ آهای عشق مرتضی سرمدی

خرابم کردی ای عشق

خرابم کردی که آبادی دل غیر ممکن شد

جوابم کردی ای عشق

که ویرونه‌ی دل رو دست من جا مونده بی خود

پشیمونم ولی حیف

پشیمونی توو این لحظه دیگه سودی نداره

پریشونم ولی حیف

از عمق این پریشونی کسی سر در نمیاره

آهای عشق،

خسته ام از تو بُریدم از تو از دنیای نامرد

ببین که دست گلِ تو چه کاری با دلم کرد

آهای عشق،

خسته ام از تو بُریدم از تو از دنیای نامرد

ببین که دست گلِ تو چه کاری با دلم کرد

♫ویک موزیک♫

خرابم کردی ای عشق

بیا ویرونه ای که ساختی رو حالا تماشا کن

جوابم کردی ای عشق

منو به حال من توو حالی که دارم رها کن

پشیمونم ولی حیف

پشیمونی توو این لحظه دیگه سودی نداره

پریشونم ولی حیف

از عمق این پریشونی کسی سر در نمیاره

آهای عشق،

خسته ام از تو بُریدم از تو از دنیای نامرد

ببین که دست گلِ تو چه کاری با دلم کرد

آهای عشق،

خسته ام از تو بُریدم از تو از دنیای نامرد

ببین که دست گلِ تو چه کاری با دلم کرد

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی