دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلبر جذاب

  • ۲۶۹

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلبر جذاب 

Download New Music Morteza Ashrafi – Delbare Jazzab

آهنگ دلبر از مرتضی اشرفی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

://wikmusic.ir/

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن  آهنگ مرتضی اشرفی دلبر جذاب 

عشق دردونمو دلبر جذاب من کی فکرشم میکرد بشی رفیق فاب من

دل من بیچاره یه تب شدید داره واسه ی تو بیماره

دلم آتیشش تنده تا که به تو برخورده ولی عوضش برده

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

♫ویک موزیک♫

عشق دردونمو دلبر جذاب من کی فکرشم میکرد بشی رفیق فاب من

دم دوتا چشمات گرم که منو کیش و مات کرد منو به تو معتاد کرد

آخه یه دفعه چی شد پستی بلندی شد چی خواستیم و چی شد وای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

ای وای ای وای چرا کوتاه نمیای من که دیوونتم دیگه منو چجوری میخوای

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی