دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بی قرار

  • ۲۸۸

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بی قرار

Download New Music Morteza Ashrafi – Bi Gharar

 آهنگ بی قرار از مرتضی اشرفی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ بی قرار مرتضی اشرفی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  مرتضی اشرفی بنام بی قرار 

ببین عشق تو چیکار کردی با قلبم نمیدونم دوایی یا که دردم

عجب حالی بهم دادی که دیدم هر چی دیوونگی بود با تو کردم

بین عقل و دل من یه پا جنگه اگه تو نباشی کار ما لنگه

عصبانی میشم سر همه چیزا ولی یار که پیشم باشه قشنگه

بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار تازه کارم تازه کار

چون منم راه دست یار هستی نور چشم من دمتم گرم عشق

من دمتم گرم عشق من

بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار تازه کارم تازه کار

چون منم راه دست یار هستی نور چشم من دمتم گرم عشق

من دمتم گرم عشق من

♫ویک موزیک♫

آخه کار دل ما که تمومه دیگه رفتن و لجبازی کدومه

بیا داروی بیماری من شو نفسم کشیدن بی تو حرومه

بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار تازه کارم تازه کار

چون منم راه دست یار هستی نور چشم من دمتم گرم عشق

من دمتم گرم عشق من

بی قرارم بی قرار داغ عشقم مست یار تازه کارم تازه کار

چون منم راه دست یار هستی نور چشم من دمتم گرم عشق

من دمتم گرم عشق من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی