دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی بگو کجایی

  • ۲۲۳

دانلود آهنگ  مرتضی اشرفی بگو کجایی

Download New Music Morteza Ashrafi – Begoo Kojaei

آهنگ  حواست کجاست ازمرتضی اشرفی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ بگو کجایی مرتضی اشرفی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مرتضی اشرفی بنام بگو کجایی 

بگو کجایی فرشته زیبا مو حنایی ببین سرم آورد چه بلایی

زدی دلو کردی یه هوایی

آخرش رفتی میگذره روزام بی تو با سختی تنهایی سر رو بالش میذارم

بگو سراغتو بگیرم از کی

خرابه حالم همه ی عالم میدونن که چقد دوست دارم

این چه عشقیه نه میشه برسی بهش نه میشه بکنم یه باره بندازم

♫ویک موزیک♫

رفتی و این دل با تو رفت فکر تو از تو سر نرفت

قدمام بعد تو از این در بیرون نرفت

دلتنگم شب و روز دارم تو خودم با تو میجنگم

دلتنگم نمیشینه آروم یه جا این دل سنگم

دلتنگم دلتنگم

آشوبم و از پشت به دیوار این عشق به در میزنم

♫ویک موزیک♫

میکوبم چرا هیچ کسی نیست ببینه که خونینه تنم

آشوبم آشوبم

من بی تو دنیام پر از تاریکیه بانو

هر قطره ی اشکام میگن پری دنیام کو

آه چشام از گریه شد کم سو

دلتنگم شب و روز دارم تو خودم با تو میجنگم

دلتنگم نمیشینه آروم یه جا این دل سنگم

دلتنگم دلتنگم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی