دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو

  • ۲۰۷

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو

Download New Music Morteza Ashrafi - Bebin Karato

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ ببین کاراتو مرتضی اشرفی

وقتی هستی دارم یک دنیا آرامش

پیش تو چیزی نمیخوام جز یه خواهش

که فقط نفس بکش صداشو دوست دارم

با سکوت بینمون تا صبح بیدارم

تو چرا ازم گرفتی حس این لحظه رو

چقده خواستم ازت که از پیش من نرو

♫ویک موزیک♫

اما تو رفتی و من تنهاترین شهرم

تو که نیستی با همه حتی با خودم قهرم

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

از من گذشتی حتماً دوسم نداری ولی دیوونتم من

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

از من گذشتی حتماً دوسم نداری ولی دیوونتم من

♫ویک موزیک♫

نمیگی دارم توو دلواپسی

میمیرم بگو تو کی میرسی

یه رحمی بکن به این حال من

نیایی شکسته پر و بال من

بیا تا به باد نره ارزوهام

تو خوب میدونستی چقدر بی تو تنهام

یه فکری بکن به حال دلم

تو با رفتنت شدی قاتلم

♫ویک موزیک♫ 

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

از من گذشتی حتماً دوسم نداری ولی دیوونتم من

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

از من گذشتی حتماً دوسم نداری ولی دیوونتم من

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی