دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی با مرام

  • ۲۱۴

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی با مرام 

Download New Music Morteza Ashrafi – Ba Maram

آهنگ با مرام از مرتضی اشرفی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی با مرام

دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام با مرام 

آروم بگیر حرف دارم باهات چی شده غم داره نگات

من واسه تو دیوونگی کنم مگخ میشه دلت منو نخواد

دل چه بارونیه هواش چی شده این آخراش

دیوونه با من عاشقت اینهمه دم دمی نباش

با مرام میشه یه چیزی ازت بخوام اینجوری قهر نکن بمون برام

♫ویک موزیک♫

با مرام هرکاری خواستی بکن باهام مگه میوفتی از چشام

به جون جفتمون زدم نرو غمتو دوره میکنه منو

میخوام که پا نشم من مریض بمون شرایطو بهم نریز

با مرام میشه یه چیزی ازت بخوام اینجوری قهر نکن بمون برام

با مرام هرکاری خواستی بکن باهام مگه میوفتی از چشام

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی