دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی با تو

  • ۲۶۳

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی با تو

Download New Music Morteza Ashrafi – Ba To

آهنگ با تو ازمرتضی اشرفی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ با تو مرتضی اشرفی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مرتضی اشرفی بنام با تو 

شب و روزم شده فکرت که اعضابم بهم ریخته من اونقدر فکر چشماتم که خوابم بهم ریخته

دلم میخواد ببینمت یکم خلوت کنم با تو درد و دل کنم بعدش ببین من پیر شدم یا تو

آخه بعد تو من به کی بدم جاتو چجوری یادم بره همه خاطراتو تو پی خوشیتو من پای تو سوختم

حالا بگو که من دیوونتم یا تو

دلم میخواد ببینمت یکم خلوت کنم با تو

چجوری یادم بره همه خاطراتو تو پی خوشیتو من پای تو سوختم

حالا بگو که من دیوونتم یا تو

♫ویک موزیک♫

دلم میخواد ببینمت یکم خلوت کنم با تو

چجوری یادم بره همه خاطراتو تو پی خوشیتو من پای تو سوختم

حالا بگو که من دیوونتم یا تو

حالا بگو که من دیوونتم یا تو

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی