دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا

  • ۱۳۸

دانلود آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا

Download New Music Mohammad Alizadeh - Eshgham In Rooza

دانلود آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا

دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت
حالِ منه عاشق به کی بجز تو بستگی داشت
تهش واسه منو تو چی داشت
یه گوشه از تمامِ دنیا تو قلب تو برای من بود
♫ویک موزیک♫
کفره ولی میگم چشای تو خدای من بود
شروعت انتهای من بود
عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده
♫ویک موزیک♫
یکی برات دوباره تب کرده
باور کن
عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی
میبینمت هنوزم اینجایی
باور کن
دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو
تو بی من میمیری میمیرم
من بی تو
عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده
♫ویک موزیک♫
یکی برات دوباره تب کرده
باور کن
عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی
میبینمت هنوزم اینجایی
باور کن
پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی