دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی

  • ۲۴۵

دانلود آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی

Download New Music Mohammad Askari - Mese Mah Mimooni

آهنگمثه ماه میمونی از محمد عسکری بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

 آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ محمد عسکری مثه ماه میمونی

عاشق شدم میدونی عزیزم تو مثه ماه میمونی
یه جوری دلمو میبری آخه دلبریو خوب میدونی
اسمت واسه من شده درمون دردام عزیزه دلم دوست دارم من 
از روزی که اون چشماتو دیدم بدجوری اسیرم
عاشقه تو شده دلم روزی صدبار اینو میگم 
که تو فقط ماله منی بدجوری دوست دارم من 
عاشقه تو شده دلم روزی صدبار اینو میگم 
که تو فقط ماله منی بدجوری دوست دارم من 
قربون اون چشمای تو دله من تو رو میخواد 

♫ویک موزیک♫
دلیل زندگیم تویی دله من تو رو میخواد
آرامشه نگاهه تو حاله خوبه دنیامه 
گله بهاره من تویی دله من تو رو میخواد
عاشق تو شده دلم روزی صدبار اینو میگم 
که تو فقط ماله منی بدجوری دوست دارم من
عاشقه تو شده دلم روزی صدبار اینو میگم 
که تو فقط ماله منی بدجوری دوست دارم من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی