دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم

  • ۱۹۲

دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم

Download New Music Mohsen Yeganeh – Behet Ghol Midam 

 آهنگ   بهت قول میدم از  محسن یگانه بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 دانلود آهنگ محسن یگانه بهت قول میدم

خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازیه هر روزه
نترس آدم دمه رفتن همش دلشوره میگیره دو روز بگذره این دلشوره ها از خاطرت میره
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو
راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو

♫   ♫  ویک موزیک ♫   ♫
راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو
از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو تو باقی مونده ی احساسمو از من گرفتیو
میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آماده ی رفتنیو ترست نمیذاره
اصلا نترس راحت برو بی من هیشکی به جز تو منو یادش نیست 
فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیشکی حواسش نیست

♫   ♫  ویک موزیک ♫   ♫
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو
راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو
بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیای تو
راحت باش هیچ کس نمیاد جای تو دلشوره دارم من واسه فردای تو
مسیرمون باهم یکی بود ولی مقصد جدا دلگیرم پردرد پربغضم خدا

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی