دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ محسن یاحقی جز عشق تو یادم نیست

  • ۱۷۶

دانلود آهنگ محسن یاحقی جز عشق تو یادم نیست

Download New Music Mohsen Yahaghi - Joz Eshghe To Yadam Nist

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام جز عشق تو یادم نیست

 ...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ جز عشق تو یادم نیست محسن یاحقی

از روزگار تلخی گذشتم تا به تو رسیدم

عاشقت شدم و یادم رفت چه دردایی کشیدم

چه دردایی کشیدم

از هرچی به من گذشته جز عشق تو یادم نیست

هیچ غصه ای روبروی دلِ از عشقِ تو شادم نیست

از غصه یادم نیست

♫ویک موزیک♫

زود عادت شد واسه من هر لحظه دیدن تو

دستای من رو تنت همیشه تنپوشِ توست

بُریدم از همه کس بی اضطراب و بی ترس

امن ترین جای دنیا، پناه آغوش توست

از روزگار تلخی گذشتم تا به تو رسیدم

عاشقت شدم و یادم رفت چه دردایی کشیدم

چه دردایی کشیدم

از هرچی به من گذشته جز عشق تو یادم نیست

هیچ غصه ای روبروی دلِ از عشقِ تو شادم نیست

از غصه یادم نیست

تا عشق نبود زندگیم طی شد هرلحظه هر روز

با اشک و آه و گریه شادی توو قصه ها بود

تا اینکه تو رسیدی یه حس خوب و تازه

پایان تنهاییام پایان غصه ها بود

از روزگار تلخی گذشتم تا به تو رسیدم

عاشقت شدم و یادم رفت چه دردایی کشیدم

چه دردایی کشیدم

از هرچی به من گذشته جز عشق تو یادم نیست

هیچ غصه ای روبروی دلِ از عشقِ تو شادم نیست

از غصه یادم نیست

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی