دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ محسن چاوشی عباس

  • ۱۹۸

دانلود آهنگ محسن چاوشی  عباس

Download New Music  Mohsen Chavoshi –  Abbas

 آهنگ  عباس از محسن چاوشی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک 

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام عباس

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ عباس محسن چاوشی

پرسید ز من دست نحیفم خود برکنم از نزد شما

تا دستی شوم از آن کسی که بی دست چو دستان خدا بود

من دست بدادم و بگفتم، خود پر بکش از ما و سلامم

بر او برسان اوست دو دستش دستی که از ایشان نه جدا بود

از هرطرفش نیزه رسیده‌ست، دست از تن عباس چکیده‌ست

من تشنه‌ی دیدار تو هستم، عباس بیا از تو بعید است

♫ویک موزیک♫

خود قابلتان هیچ ندارد دستان نحیف و لاغر اما

خود هیچ جز این دست نباشد ای کاش که آن نزد شما بود

دریا بشد از خون تو احمر، میت بشد از بحر تو دریا

دریای سیه می تو سرخ است، زیرا به رُخ تو مبتلا بود

از هرطرفش نیزه رسیده‌ست، دست از تن عباس چکیده‌ست

♫ویک موزیک♫

من تشنه‌ی دیدار تو هستم، عباس بیا از تو بعید است

روی خوشتان سور به هر خو، ای یوسف گرگیده‌ی یعقوب

مکروح سیه بر تن و هر روز، رنگم ز غمت رنگ عزا بود

ای خشکِ گوارا دمی سان، منت به سرم نِه بپذیران

این دستِ تهی دست چو شاید، شیعی به شهیر کبریا بود

از هرطرفش نیزه رسیده‌ست، دست از تن عباس چکیده‌ست

من تشنه‌ی دیدار تو هستم، عباس بیا از تو بعید است

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی