دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مجید یحیایی عادت

  • ۱۶۲

دانلود آهنگ مجید یحیایی عادت

Download New Music Majid Yahyaei - Adat.

دانلود آهنگ مجید یحیایی عادت

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ مجید یحیایی عادت

گهگداری به خیالم که تو اینجایی کنارم

خیره میشم به نگاهت تا بفهمی بیقرارم

تا بفهمی که چه ساده واسه تو میشه دلم تنگ

تا بدونی که یه بغضی میزنه گلمو هی چنگ

نه که فک کنی یه روزی از اون حسم به تو کم شه

غیر ممکنه عزیزم عشق تو فراموشم شه

غیرممکنه که از یاد ببرم خاطرها هاتو

یا فراموش کنه چشمام طرح زیبای چشماتو

شاید فک کنی که عادت کردم قلبم یا بریده

یا شاید فک کنی عشقم به ته خطش رسیده

شاید فک کنی حالا جای خالیت شده عادی

اما تو نه نمیدونی سخته واسم تا چه حدی

♫ویک موزیک♫

این احساسی که من دارم فقط دوست داشتنه محضه

دل عاشق به یادت هست توی هرجا و هر لحظه

این احساسی که من دارم از احساس تو لبریزه

که این روزای عمر من برام شبای پاییزه

این احساسی که من دارم غرور عشق دیروز

که بعد رفتنت بازم انگاری مرموز

این احساسی که من دارم اگرچه خیلی غمگینه

ولی وقتی تو رویامی به قلبم خیلی میشینه

♫ویک موزیک♫

شاید فک کنی که عادت کردم قلبم یا بریده

یا شاید فک کنی عشقم به ته خطش رسیده

شاید فک کنی حالا جای خالیت شده عادی

اما تو نه نمیدونی سخته واسم تا چه حدی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی