دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مجید یحیایی دیوونه

  • ۲۰۴

دانلود آهنگ مجید یحیایی دیوونه

Download New Music Majid Yahyaei  – Divoone

آهنگ دیوونه از مجید یحیایی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مجید یحیایی دیوونه

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ دیوونه مجید یحیایی

رفتنت دیوونه دلگیرم کرد

زیر چرخ زندگی زیرم کرد

از نبود تو خیلی میترسیدم

قلب تو بدجوری تحقیرم کرد

هرچی من بی ادعامو کم رو

هرچی خوش بینم به فرداهامون

♫ویک موزیک♫

هرچی بَد تا میکنی میبخشم

تو چه کردی با دل و دنیامون

دیوونه، دل من بدجوری باز هواتو کرده

دیوونه، تک تک خاطره هات یادم میمونه

دیوونه، غم رفتن تو هوای چشامو بارونی کرده

نمیدونم چرا واسه دلم مرهم نبودی

هق هق شبونمو به عرش آسمون رسوندی

من که همه لحظه ها‌ی زندگیمو برای تو باختم واسه تو ساختم

♫ویک موزیک♫

دیوونه، دل من بدجوری باز هواتو کرده

دیوونه، تک تک خاطره هات یادم میمونه

دیوونه، غم رفتن تو هوای چشامو بارونی کرده

نمیدونم چرا واسه دلم مرهم نبودی

هق هق شبونمو به عرش آسمون رسوندی

من که همه لحظه ها‌ی زندگیمو برای تو باختم

واسه تو ساختم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی