دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم

  • ۳۱۸

دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم

Download New Music Majid Yahyaei - Baroone Gham

دانلود آهنگ مجید یحیایی بارون غم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ بارون غم مجید یحیایی

بارون میزنه خیسِ زمین تنگه دلم

من جای همیشگی با یه شاخه گلم

دلشوره دارم دیر برسم رفته باشی

تو میدونی بی تو خیلی کم تحملم

دلتنگِ دلم وقتی که بارون میزنه

تو وقتی نیای قلب من آروم میزنه

از دور که تورو میبینم آهسته میای

اون وقته که قلبم داره تند تند میزنه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم

تو بودی تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثلت پیدا نمیشه

میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم

میدونم تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثلت پیدا نمیشه

میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

♫ویک موزیک♫

یه طرف بارونه احساس و

یه طرف گرمیه اون شونه‌ت

یه نفر با قلبش اینجاست و

شده عاشقونه دیوونه‌ت

بارون میباره من داغون شم

یه چیزی بگو من آروم شم

حسِ قلبم بی تو ویروونه

دنیام بی تو مثل زندونه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم

تو بودی تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثلت پیدا نمیشه

میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

همیشه کنارم با تو چه بی قرارم

میدونم تو هستی همیشه در خیالم

میدونم توو قلبم مثلت پیدا نمیشه

میدونی یه عاشق هیچ وقت تنها نمیشه

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی