دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مجید خراطها قول دادی

  • ۱۶۲

دانلود آهنگ مجید خراطها قول دادی

Download New Music Majid Kharatha -  Ghol Dadi

دانلود آهنگ  مجید خراطها قول دادی

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ قول دادی مجید خراطها

به خودم که اومدم به هم زدیم رابطه رو

ما به هم میومدیم کاشکی نمیگفتی برو

از یه جای دیگه پُر بودی سرم داد زدی

مطمئن گفتی برو این حرفو صدبار زدی

توو فکرمی که شبها بدون من کجایی

جوری رفتی ازت نمونده رد پایی

تو بخند من شبا با گریه خیس آبم

جای شونه‌ت دیگه رو زانوهام میخوابم

تو خودت جلو همه قول دادی به من

تو خودت تولدم با بوسه گل دادی به من

منم اونقد ساده‌م باورم شد کم کم

تو خودت جلو همه قول دادی به من

تو خودت تولدم با بوسه گل دادی به من

منم اونقد ساده‌م باورم شد کم کم

♫ویک موزیک♫

من بُریدم چون وجودم لبِ تیغه‌ی تو بود

من که ته ریش و موهامم به سلیقه‌ی تو بود

من که رو بازی میکردم تو همش جار زدی

تو همش گفتی بَدم این حرفو صدبار زدم

تو بی بهونه رفتی گله‌ای ندارم

با صدتا قرص خوابم وای چرا بیدارم

تا کی باید اینطوری باشه آخه حالم

جای شونه‌ت چشای خیسمو بمالم

تو خودت جلو همه قول دادی به من

تو خودت تولدم با بوسه گل دادی به من

منم اونقد ساده‌م باورم شد کم کم

تو خودت جلو همه قول دادی به من

تو خودت تولدم با بوسه گل دادی به من

منم اونقد ساده‌م باورم شد کم کم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی