دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مجتبی پارسا واسه تو

  • ۱۱۹

دانلود آهنگ مجتبی پارسا واسه تو 

Download New Music Mojtaba Parsa Vase To

 آهنگ  واسه تو   از مجتبی پارسا بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مجتبی پارسا واسه تو .

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مجتبی پارسا واسه تو

دوسش دارم واقعا واسش دلم میره  

لج میکنه با من آخه کار دل من گیره 

هرجا که میشینم از اون چشاش میگم 

با همه فرق داره آخه عشو باهاش دیدم 

واسه تو دل به خطر میزنمو از همه دل میکنمو 

♫ویک موزیک♫

یه دفعه دیوونه میشم راحت کلید قلبمو سپردم دست تو  

♫ویک موزیک♫

من ندیدم مثل تو به سیم آخر میزنم واست 

روز اول که دیدم چشماشو با خودم گفتم  

همونی که میخوامه بردی با دلبریات قلبمو  

وقتی تو هستی چه عطری تو هوامه  

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی