دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ماکان بند دلمو دزدید

  • ۲۵۲

دانلود آهنگ ماکان بند دلمو دزدید

Download New Music Macan Band – Delamo Dozdid

آهنگ دلمو دزدید از ماکان بند  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ ماکان بند دلمو دزدید

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید ماکان بند بنام دلمو دزدید 

دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت

تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام

شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم

به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم

عاشقی یعنی همه ی دلت مال یکی باشه یعنی بین عقل و دلت واسه انتخابش حرفی نباشه

عاشق بشی میفهمی که چی میگم کنار تو انگاری یکی دیگم زندگیم با بودنت چیزی کم نداره

شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم

به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم

دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت

تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی