دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مادر سالار عقیلی

  • ۲۸۱

دانلود آهنگ مادر سالار عقیلی

Download New Music Salar Aghili – Madar

 آهنگ سالار عقیلیبه نام مادر متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ مادر به نام سالار عقیلی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام مادر 

بگذار سر بر شانه ات بگذار سر بر شانه ات بگذارم امشب

چشمی پر از باران برایت دارم امشب

بگذار سر بر شانه ات بگذار سر بر شانه ات بگذارم امشب

چشمی پر از باران برایت دارم امشب

♫ویک موزیک♫

میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی

خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی

خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

♫ویک موزیک♫

من کودکانه از زمانه میگریزم مادر ببین انگار من تب دارم امشب

بی تو هوا کم دارد این کاشانه مادر این قلب خسته میدهد آزارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی

خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

میترسم از دنیای بی مادر کجایی کجایی

خود را به آغوشت مگر بسپارم امشب

لالالالا لالالالا لالالالالا لالالالالا

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی