دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مادر آرون افشار

  • ۴۴۵

دانلود آهنگ مادر آرون افشار

Download New Music Aron Afshar – Madar

 آهنگ آرون افشار به نام مادر با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ مادر آرون افشار

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

.

متن آهنگ جدید آرون افشار بنام مادر 

مادرم حرفی بزن که تشنه ی لالایی ام من که جان میدم برایت همدم تنهاییم

من همیشه کودکم آغوش تو جای من است من اگر خوبم دعایت پشت دنیای من است

بوسه بر دستان گرمت میزنم شاه دلم با حضورت خانه روشن میشود ماه دلم

هر چه میخواهد دلم پیش تو پیدا میشود این همه خوبی چجوری دل دلت جا میشود

مادر همه جان و دتنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

مادر همه جان و دتنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

دلیل زنده بودنم

♫ویک موزیک♫

مادرم سنگ صبور بی قراری های من مرحمی بر زخم این دل تنهای من

مادرم دور تو میگردم عبادت میکنم مادرم جای خودش عشقم صدایت میکنم

مادرم جانم فدای چهره ی معصوم تو هر چه میخواهی بگو من نه نمی گویم به تو

مادر همه جان و دتنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

مادر همه جان و دتنم شوق نفس کشیدنم به موی تو قسم تویی دلیل زنده بودنم

دلیل زنده بودنم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی