دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ قطع میکنم سهیل رحمانی

  • ۳۲۷

دانلود آهنگ قطع میکنم سهیل رحمانی

Download New Music Soheil Rahmani – Ghat Mikonam

 آهنگ قطع میکنم  از سهیل رحمانی  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ قطع میکنم سهیل رحمانیبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  سهیل رحمانی بنام قطع میکنم 

قطع میکنم حرفتو یهو

میگم بدجوری عاشقت شدمو

هیچی نمیگی و ساکتی میگم چتی مگی توی شوکمو

زل میزنی تو چشامو میخندی چقد رمانتیک پلکاتو میبندی

شروع شده دیگه خوشیمون مهمون دلمی چند سال و اندی

تو رودیدم و قلبم دیگه کوتاه نمیاد اصلا

بد راه نده به دلت عشقم غمت نباشه پیشتم من

تو رودیدم و قلبم دیگه کوتاه نمیاد اصلا

بد راه نده به دلت عشقم غمت نباشه پیشتم من

قلب دیگه مال خودمو چشای تو دیگه بتمه

انقد خوبی هر چی بگم دوست دارم واسه تو کمه

شوخی شوخی دیدی چی شدا

ویک موزیک

عاشق تو شدم به خدا

تو چشه همه خوبیات

بحثتم از بقیه جداست

تو رودیدم و قلبم دیگه کوتاه نمیاد اصلا

بد راه نده به دلت عشقم غمت نباشه پیشتم من

تو رودیدم و قلبم دیگه کوتاه نمیاد اصلا

بد راه نده به دلت عشقم غمت نباشه پیشتم من

تو رودیدم و قلبم دیگه کوتاه نمیاد اصلا

بد راه نده به دلت عشقم غمت نباشه پیشتم من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی