دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ قرص قمر 2 بهنام بانی

  • ۳۱۱

دانلود آهنگ قرص قمر 2 بهنام بانی

Download New Music Behnam Bani – Ghorse Ghamar 2

 آهنگ بهنام بانی به نام قرص قمر 2  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ قرص قمر 2 بهنام بانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید بهنام بانی بنام قرص قمر 2 

شیدا شدمو پیدا شده عشقت تو دل مستم

یک دل که نه صد دل من به تو دلبستم عاشقت هستم

جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صد تای مجنونه

جان جان با تو هم شادیمو دیوونه

جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صد تای فرهادم

جان جان همه ی قلبمو بهت دادم

♫ویک موزیک♫

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم

تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه آخه من دوست دارم

تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم

جان جان تو شدی لیلی این خونه جان جان با تو دل صد تای مجنونه

جان جان با تو هم شادیمو دیوونه

جان جان شدی شیرین به تو دل دادم جان جان من خودم صد تای فرهادم

جان جان همه ی قلبمو بهت دادم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی