دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فریدون آسرایی شب روشن

  • ۲۱۱

دانلود آهنگ فریدون آسرایی شب روشن 

Download New Music Fereydoun Asraei – Shabe Roshan

 آهنگ شب روشن  از فریدون آسرایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ فریدون آسرایی شب روشن

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام شب روشن :

منمو یه قلب عاشق تو شبای بی قراری وقتی دلگیرمو دلتنگ تو هوای منو داری

تویی یه چراغ روشن منمو یه شهر تاریک تویی و یه عشق بی مرز منمو یه قلب کوچیک

نفس من شب روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی

تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

♫ویک موزیک♫

به هوای نفس تو تو زنده موندم خسته بودم خودمو تا تو رسوندم

من به حرف این جماعت دل نبستم تو به دادم برس ای شب که شکستم

نفس من شب روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی

تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

نفس من شب روشن کجایی سخته از تو دل بریدن کجایی

تو که دوری نفسی نیست کجایی من امیدم به کسی نیست کجایی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی