دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین لبه تیغ

  • ۱۸۱

 دانلود آهنگ فرزاد فرزین لبه تیغ 

Download New Music Farzad Farzin   Labe Tigh

دانلود آهنگ فرزاد فرزین  شورشی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ فرزاد فرزین لبه تیغ

 

زندگیم رو لب تیغه نمیشه با تــو بیام

زخم من خیـلی عمیقه نمیشه با تو بیام

آخـر قـصه چی میشه خودمم نمیدونم

♫ویک موزیک♫

واسه اینکه با تو باشـم میخوام و نمیتونم

خیلی حرفارو نمیشه با ترانه ها بگی

عمریه چشمامو بستم رو تموم زندگی

وقتی ترسی تو دلم نیست واسه چی سکوت کنم

♫ویک موزیک♫

من به قله نرسیدم که بخوام سقوط کنم

اما تو پر بکـش حتی اگه آسمونی نیست

اگه افتادی به خاکم باز رو باورت بایست

توی چشمامون با این که قطره های بارونه

تو نگاه کن و بخند که آخرین خندمونه

♫ویک موزیک♫

زندگیم رو لب تیغه نمیشه با تو بیام

زخم من خیلی عمیقه نمیشه با تو بیام

آخـر قصه چی میشه خودمم نمیدونم

واسه اینکه با تو باشم میخوام و نمیتونم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی