دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین عاشقم باش

  • ۱۸۰

دانلود آهنگ فرزاد فرزین عاشقم باش

Download New Music Farzad Farzin – Ashegham Bash

دانلود آهنگ فرزاد فرزین عاشقم باش

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


متن آهنگ عاشقم باش فرزاد فرزین

 

دوباره بوی عیدو دوباره از تو گفتن

از همه توی این شهر اسم تو رو شنفتن

تویی که تو وجودم همیشه ریشه داری

سایه به سایه ات هستم منو همیشه داری

کنار من که باشی دنیا دیگه مال ماست

♫ویک موزیک♫

تو باشی خوشبختی هم همیشه دنبال ماست

دوباره یه فصل تازه توی زندگی من باش

توی لحظه هام بمونو عاشقم باش

منو از خودت بدونو همصدا کن هردومونو

تو بمیر تا پای جونو عاشقم باش

دلیل حال خوبمی مثل دعای مادر

♫ویک موزیک♫

نمی شه از تو رد بشم چه حسی از تو بهتر

چه حسی از تو بهتر چه حسی از تو بهتر

نفس بکش کنار من هوامو تازه تر کن

می دونی که قلب منی دنیا رو با خبر کن

دنیا رو با خبر کن دنیا رو با خبر کن

♫ویک موزیک♫

دوباره یه فصل تازه توی زندگی من باش

توی لحظه هام بمونو عاشقم باش

منو از خودت بدونو همصدا کن هردومونو

تو بمیر تا پای جونو عاشقم باش

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی