دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه ورژن جدید

  • ۱۸۹

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه ورژن جدید

Download New Music Farzad Farzin – Jaye To Khalie

دانلود آهنگ  فرزاد فرزین جای تو خالیه

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام جای تو خالیه 

بارون که میزنه دلم که میشکنه روزای بی کسی وقتی نمیرسی

وقت قدم زدن اینجا کنار من جای تو خالیه جای تو خالیه

بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه

تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه

بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه

تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه

♫ویک موزیک♫

خوابم که میبره خوابم که میبره هر جا که صحبت احساس و عادته

ماه وقتی کامله تو اوج فاصله

بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه

تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه

بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه

تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی