دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

  • ۲۱۶

دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

Download New Music Farzad Farokh - Gole Mahtab

دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

..برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ گل مهتاب فرزاد فرخ

آرامش من آینده‌ی من در دست توست

پروانه‌ی من قلبم رو ببین سرمست توست

آینده ای روشن من با تو بسازم

دنیامو بغل کن ای محرم رازم

زیبا گل مه‌تابم

هرگز، هرگز، هرگز که از تو دست بردارم

من قلبم وابسته شد به آن چشمانت

وا دنیا دنیا دوستت دارم

هرگز، هرگز، هرگز که از تو دست بردارم

من قلبم وابسته شد به آن چشمانت

وا دنیا دنیا دوستت دارم

♫ویک موزیک♫

دوستم داشته باش شعر آوازم باش

تو مرا آغاز کن شوق پروازم باش

در عبور از چشمت لانه‌ی عشق پیداست

لحظه های بی تو زندگی بی معناست

زندگی بی معناست

هرگز، هرگز، هرگز که از تو دست بردارم

من قلبم وابسته شد به آن چشمانت

وا دنیا دنیا دوستت دارم

هرگز، هرگز، هرگز که از تو دست بردارم

من قلبم وابسته شد به آن چشمانت

وا دنیا دنیا دوستت دارم

[wikmusic.IR]

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی