دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوونه برگرد

  • ۱۷۶

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوونه برگرد

Download New Music Farzad Farokh –  Divoone Bargard

 آهنگ  دیوونه برگرد از فرزاد فرخ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوونه برگرد

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ فرزاد فرخ دیوونه برگرد

باز نم بارونه دل دیوونه هر لحظه که داغونه میگیره بهونه
از عشقی که از دست رفت دلو ول کرد رفت از قلبی که تنها شد بی رویا شد
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام

♫ویک موزیک♫

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوای سرد ویرونه میشم
پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم نمیتونم
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام
از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم بعد تو باید برم یه جایی گم بشم
دیوونه برگرد هنوز من عاشق توام

 
پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی