دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فاز مثبت کامران مولایی

  • ۲۸۵

دانلود آهنگ فاز مثبت کامران مولایی

Download New Music Kamran Molaei – Faze Mosbat

 آهنگ کامران مولایی به نام فاز مثبت  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ فاز مثبت کامران مولایی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید کامران مولایی بنام فاز مثبت 

حال باحالو جاده شمالو یه فاز مثبت بی قیل و قالو

ما واسه هم ته یه عشق و حالو دستم توی دستت

بارون نم نم و دور شه هر چه غمو دنیا بامون چپه به جهنمو

هر چی میخواد بشه ما داریم همو عشقم ناز شصتت

تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه

تویی دار و ندارم چه خوبه تو رو دارم

تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه

تویی دار و ندارم چه خوبه تو رو دارم

♫ویک موریک♫♫

لب ساحلو شبو من و تو و عکس دوتایی موجای آرومو یه آتیشو وای چه هوایی

تو میخندی و میره دلم واست آره خدایی

عکس دو تا قلبو اسممونو گوشه کشیدیم یجوری خوبیم که به هیچ غصه ای رو نمیدیم

خیره بهم انگاری که تازه بهم رسیدیم

تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه

تویی دار و ندارم چه خوبه تو رو دارم

تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه

تویی دار و ندارم چه خوبه تو رو دارم

تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه

تویی دار و ندارم چه خوبه تو رو دارم

تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه

تویی دار و ندارم چه خوبه تو رو دارم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی