دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فاتح نورایی زد و بند

  • ۲۴۹

دانلود آهنگ فاتح نورایی زد و بند

Download New Music Fateh Nooraee – Zado Band

آهنگ زد و بند از  فاتح نورایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ فاتح نورایی زد و بند

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام زد و بند 

بی تعارف این چشای تو همش رو اعصاب منه

نمیشه اصلا فکر نکنم بهت آخه همیشه این حال منه

نمیتونم ازت دور شم برم تو چشات چی داری که میریزیم بهم

نمیدونم چمه که باز چته دلم نمیدونم چمه یکم

زد و بند کردی با دلت دیوونم کنی تویی جونم حتی اگه جون به جونم کنی

هر جوریم حساب کنی ول کنت نیست دلم ول کنت نیست دلم

زد و بند کردی با دلت دیوونم کنی تویی جونم حتی اگه جون به جونم کنی

هر جوریم حساب کنی ول کنت نیست دلم ول کنت نیست دلم

♫ویک موزیک♫

واسه خندیدنت هر کیو که ناراحت کردم نمیدونم چجوری شد اینجوری عادت کردم

نمیدونم چی شد با دلت قاطی شد قلبم

هیچ جوره جور در نمیاره از تو دست بر دارم من خودتم نمیدونی که چقدر دوست دارم

من نمیدونم چی شد با دلت قاطی شد قلبم

زد و بند کردی با دلت دیوونم کنی تویی جونم حتی اگه جون به جونم کنی

هر جوریم حساب کنی ول کنت نیست دلم ول کنت نیست دلم

♫ویک موزیک♫

زد و بند کردی با دلت دیوونم کنی تویی جونم حتی اگه جون به جونم کنی

هر جوریم حساب کنی ول کنت نیست دلم ول کنت نیست دلم

زد و بند کردی با دلت دیوونم کنی تویی جونم حتی اگه جون به جونم کنی

هر جوریم حساب کنی ول کنت نیست دلم ول کنت نیست دلم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی