دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فاتح نورایی رفتی کجا

  • ۳۲۹

دانلود آهنگ فاتح نورایی رفتی کجا

Download New Music Fateh Nooraee – Rafti Koja

آهنگ  رفتی کجا از فاتح نورایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ فاتح نورایی رفتی کجا

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام فتی کجا 

ای عشق نافرجام من شیرین ترین برکام من

رفتی و رفتی از برم رفتی و رفت آرامشم

شیوا ترین شیدای من پیدا ترین سودای من

♫ویک موزیک♫

رفتی و رفتی از برم زیبا ترین رعنای من

رفتی کجا ای آشنای لحظه ها حالا گسست شیرازه ها

رفتی نماند بر پیکرم جانی دگر رفتی و کردی از منو عشقم گذر

از منو عشقم گذر

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی